مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-14بين الملل

چین بیانیه گروه 7 را محکوم کرد؛ از تهمت زدن دست بردارید


دولت چین امروز دوشنبه بیانیه مشترک گروه هفت که از پکن بر سر طیفی از موضوعات انتقاد کرده، محکوم کرد و این حرکت را مداخله آشکار در امور داخلی خود خوانده و تاکید کرد که این گروه از تهمت زدن دست بردارد.

- چین بیانیه گروه 7 را محکوم کرد؛ "از تهمت زدن دست بردارید" دولت چین امروز دوشنبه بیانیه مشترک گروه هفت که از پکن بر سر طیفی از موضوعات انتقاد کرده، محکوم کرد و این حرکت را مداخله آشکار در امور داخلی خود خوانده و تاکید کرد که این گروه از تهمت زدن دست بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رهبران گروه هفت روز یکشنبه از چین بابت وضعیت حقوق بشری در منطقه سین کیانگ انتقاد کرده و خواستند تا هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری داشته باشد و در ادامه به اهمیت صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان که جزو مسائل حساسیت زا برای پکن است، تاکید کردند.

سفارت چین در لندن اعلام کرد که به شدت ناراضی است و قاطعانه مخالف ذکر نام های سین کیانگ، هنگ کنگ و تایوان در آن بیانیه است که واقعیت ها را تحریف کرده و اهداف شوم چند کشور مانند ایالات متحده را آشکار میکند.

در بیانیه سفارت چین آمده است: با توجه به پاندمی کرونا و کم رونق بودن اقتصاد جهانی، جامعه بین الملل به اتحاد و همکاری همه کشورها نیاز دارد نه باند بازی سیاسی برای تفرقه افکنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین بیانیه گروه 7 را محکوم کرد؛ از تهمت زدن دست بردارید

چین بیانیه گروه 7 را محکوم کرد؛ از تهمت زدن دست بردارید