مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-14سياسي

انتخابات 1400 پیچ تاریخی انقلاب است


با حضوری حداکثری در انتخابات جبهه مقاومت تقویت و جبهه ظلم و استکبار ضعیف می شود، جبهه مقاومت نگاهش به ایران است و جبهه کفر می خواهد ایران تضعیف شود؛ - ایسنا/قزوین یک فعال سیاسی در قزوین گفت: با حضوری حداکثری در انتخابات جبهه مقاومت تقویت و جبهه ظلم و استکبار ضعیف می شود، جبهه مقاومت نگاهش به ایران است و جبهه کفر می خواهد ایران تضعیف شود؛ مردم با حضور در انتخابات باید در این پیچ تاریخی کمک کنند که انقلاب به خوبی از این پیچ عبور کند.

طیب ملکی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برخی افراد این شائبه را ایجاد می کنند که چرا باید رأی بدهیم، تصریح کرد: باید از همه مردمی که در ایران هستند برعکس سؤال کنیم که چرا نباید رأی بدهیم؟ افرادی که ادعای ملی گرایی دارند باید توضیح دهند که چرا نباید در انتخابات شرکت کنیم درحالی که دلایل زیادی برای شرکت در انتخابات داریم.

وی افزود: افرادی که احساس می کنند نباید در انتخابات شرکت کنند باید دلیل ارائه دهند چراکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ما است، ازلحاظ تفکرات ملی و شرعی باید پای این انقلاب باشیم و در انتخابات مشارکت کنیم.

این فعال فرهنگی بیان کرد: سردار سلیمانی گفتن که عاقبت به خیری افراد منوط به ارتباط با نظام است، نظام جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم نباشد حرم دیگری نخواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 پیچ تاریخی انقلاب است

انتخابات 1400 پیچ تاریخی انقلاب است