مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14سياسي

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است/حضور پرشور مسیحیان در انتخابات


کشیش کلیسای شرق آشور با بیان اینکه به شکرانه امنیت موجود در کشور در انتخابات شرکت می کنیم، گفت: ما مسیحی ها نیز بنا بر تاکید کتاب مقدس و در راستای تبعیت از فرامین حضرت مسیح در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

- داریاوش عزیزیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات واقعه و رویداد مهم سیاسی است که در سرنوشت مردم ایران تاثیر زیادی دارد.

وی تصریح کرد: این انتخابات از درجه اهمیت سیاسی و اجتماعی زیادی برخوردار بوده و وظیفه هر شهروندی است که در انتخابات شرکت کند.

کشیش کلیسای شرق آشور با بیان اینکه باید به شکرانه وجود امنیت در کشور رای دهیم، افزود: امنیت اتفاقی نیست همین که ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و دشمنان نمی توانند به استقلال و تمامیت ارضی کشور تعدی کنند جای شکر دارد و امنیت در سایه تلاش مسوولان رخ داده است.

عزیزیان  امنیت را یکی از مهمترین موضوعات کشورها عنوان کرد و گفت: جامعه می تواند زیر سایه امنیت رشد کرده و اهداف خود را در راستای توسعه پیش ببرد و ما در راستای تقویت این امنیت در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت.

وی  با اشاره به وجود مخالفان داخلی انتخابات، ادامه داد: در داخل و خارج کشور عده ای از مخالفان در تلاش هستند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند ولی لازم است مردم تمام این توط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است/حضور پرشور مسیحیان در انتخابات

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است/حضور پرشور مسیحیان در انتخابات