مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14دانش

صدور مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید در دانشگاه صنعتی ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید برای دانشگاه صنعتی ارومیه از سوی وزارت علوم، - مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید برای دانشگاه صنعتی ارومیه از سوی وزارت علوم با موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید برای دانشگاه صنعتی ارومیه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، صادر شد.

گفتنی است، گروه مهندسی ساخت و تولید دانشگاه صنعتی ارومیه، متشکل از 5 عضو هیئت علمی جوان و مجرب است که با تجربیات ارزنده و بروز، سابقه پرورش دانشجوی مهندسی ساخت و تولید در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، و کارشناسی ارشد را در کارنامه آموزشی و پژوهشی خود دارند.

دانشگاه صنعتی ارومیه در گرایش مهندسی ساخت و تولید، ابتدا از سال 1385 در مقطع کاردانی به مدت دو سال به پذیرش و پرورش دانشجو پرداخت.

سپس در سال 1387 با حدف دوره کاردانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دو گرایش ماشین ابزار و قالب سازی آغاز شد و در سال 1398 در رشته قالبسازی پذیرش دانشجو صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید در دانشگاه صنعتی ارومیه

صدور مجوز جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته مهندسی ساخت و تولید در دانشگاه صنعتی ارومیه