مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-14سياسي

توسل به حربه رقیب هراسی شایسته کاندیدای ریاست جمهوری نیست


کاندیداها به جای تخریب یکدیگر بهتر است برنامه های خودشان را ارائه دهند و در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری ظاهر شوند و از حربه رقیب هراسی بهره نبرند.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کاندیداها به جای تخریب یکدیگر بهتر است برنامه های خودشان را ارائه دهند و در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری ظاهر شوند و از حربه رقیب هراسی بهره نبرند.

مهدی جویافر در گفت وگو با ایسنا درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی به ویژه در تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و ریاست جمهوری، اظهار کرد: تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر تازه آغاز شده است و تاکنون بداخلاقی انتخاباتی در تبلیغات این کاندیداها مشاهده نشده است، اما سه نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری به خصوص در مناظرات، اخلاق انتخاباتی را چندان رعایت نکردند و به جای اینکه به دنبال برنامه های خود و اثبات صحیح خود به مردم باشند حمله به کاندیداهای دیگر را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کاندیداهایی که اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی کنند در واقع خودشان را تخریب می کنند، چراکه مردم هوشمند هستند و تحت تأثیر جوسازی های برخی کاندیداها قرار نمی گیرند.

این عضو شورای مرکزی کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان، گفت: برخی از جناح های سیاسی یاد گرفته اند به جای ارائه برنامه اصولی و صحیح رویه تخریب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل به حربه رقیب هراسی شایسته کاندیدای ریاست جمهوری نیست

توسل به حربه رقیب هراسی شایسته کاندیدای ریاست جمهوری نیست