مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-14پزشكي

تولید واکسن «ایران برکت» به 3 میلیون دوز رسید


مدیر اجرایی مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید بر روند مناسب تولید واکسن کوو ایران برکت گفت: با آغاز تولید از ابتدای خرداد تاکنون حدود سه میلیون دوز واکسن تولید شده است و از تیرماه با راه اندازی خط تولید جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید رضا مظهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: واکسن های تولیدی به محض صدور مجوز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استفاده عموم آماده سازی می شوند.

وی تاکید کرد: در تیر ماه امسال با راه اندازی خط تولید جدید، تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا به 11 میلیون دوز در ماه خواهد رسید، به عبارتی این محصول فناورانه هفته ای حدود سه میلیون دوز تولید خواهد شد.

تامین بخش عمده ای از نیازهای فعلی با واکسن ایرانی کرونا مدیر اجرایی مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: ظرفیت تامین بخش عمده نیازهای فعلی با واکسن ایرانی کرونا فراهم شده است و به محض اینکه وزارت بهداشت مجوز لازم را صادر کند، واکسن داخلی آماده تزریق به هموطنان است.

مظهری بیان داشت: محققان ایرانی با تمام توان تلاش کردند که نگرانی مردم در خصوص واکسن کرونا برطرف شود و آنان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن «ایران برکت» به 3 میلیون دوز رسید

تولید واکسن «ایران برکت» به 3 میلیون دوز رسید