مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14دانش

اعطای تسهیلات به دانش آموختگان برتر دانشگاه یزد برای ادامه تحصیل در دوره دکتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفا زینل پور، رییس گروه استعداد های درخشان دانشگاه یزد گفت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی، - شرایط اعطای تسهیلات به دانش آموختگان برتر دانشگاه ها برای ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی در سال تحصیلی 1401-1400 در قالب طرح جایزه شهید احدی از سوی بنیاد ملی نخبگان کشور اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفا زینل پور، رییس گروه استعداد های درخشان دانشگاه یزد گفت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی، امکان ادامه تحصیل دانش آموختگان برتر دانشگاه ها و دانشجویانی که تا شهریور 1400 دانش آموخته خواهند شد در دوره دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 1401-1400 را فراهم آورده است.

زلفا زینل پور خاطرنشان کرد: متقاضیان لازم است تا تاریخ دوم تیرماه 1400 اطلاعات خود را به طورکامل در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.

bmn.

ir بارگذاری کرده و گزینه ذخیره را در بخش ثبت درخواست دانش آموختگان برتر طرح شهید احدی سامانه انتخاب کنند.

وی افزود: انتخاب برگزیدگان به دو صورت معرفی از سوی موسسه محل تحصیل از میان دانشجویان سال آخر کارشناسی که پذیرش بدون آزمون (استعداد های درخشان) آن ها در دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به دانش آموختگان برتر دانشگاه یزد برای ادامه تحصیل در دوره دکتری

اعطای تسهیلات به دانش آموختگان برتر دانشگاه یزد برای ادامه تحصیل در دوره دکتری