مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 20:502021-06-13پزشكي

هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است، گفت: منتظر ورود محموله واکسن به کشور هستیم تا ادامه واکسیناسیون انجام شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است، گفت: منتظر ورود محموله واکسن به کشور هستیم تا ادامه واکسیناسیون انجام شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل ثبت اطلاعات اشتباه در سامانه، وضعیت کرونا در هندیجان و امیدیه قرمز اعلام شد که اطلاعات صحیح به مسئولان سامانه داده شد.

گزارش ها و بازدیدها، تعداد بیماران را کمتر از حد قرمز نشان می داد بنابراین وضعیت رنگ بندی این شهرها اصلاح شد و از وضعیت قرمز خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر به طور متوسط رورانه حدود 100 بیمار جدید بستری در خوزستان داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اظهار نگرانی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: همیشه زنگ خطر را اعلام می کنیم.

وضعیت نارنجی، شکننده است و این اظهار نظر به معنی افزایش چشمگیر بستری ها نیست بلکه نگرانی از رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است

هنوز محموله جدید واکسن کرونا وارد خوزستان نشده است