مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-13اقتصادي

بیش از 3 هزار مشترک پرمصرف آب در شهرستان خوی اخطار دریافت کردند


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: مشترکان پر مصرف آب در این شهرستان از ابتدای سالجاری 3 هزار و 563 اخطار دریافت کردند.

-  یداله سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به  120 هزار مشترک تحت پوشش آبفا در این شهرستان اظهار داشت: مشترکان پر مصرف آب در این شهرستان از ابتدای سالجاری سه هزار و 563 اخطار دریافت کردند و مدیریت مصرف آب در این شهرستان ضروری است.

وی گفت: با توجه به عدم بارش های مناسب، افزایش دمای هوا و مصرف بیش از حد آب و همچنین افت سطح آبهای زیرزمینی، مشترکان پرمصرف این شهرستان  شناسایی و اخطار پیامکی دریافت کردند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به خشکسالی ها طی سالهای اخیر و بخصوص امسال که با کاهش نزولات آسمانی همراه شده است تصریح کرد: چنانچه شهروندان  و  روستاییان  10 درصد صرفه جویی داشته باشند با کمبود و قطع آب مواجه نخواهند شد.

سلطانی با اشاره به شناسایی و قطع 18 انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای امسال در شهرستان خوی تاکید کرد : برخورد با سرقت آب با شدت ادامه دارد و این شرکت با هدف جلوگیری از مصارف غیر اصولی برخی مشترکان نیز اقدام به راه اندازی گشت آب کرده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: وضعیت سلامت آب شرب شهروندان و روستاییان به طور مداوم کنترل و اندازه گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار مشترک پرمصرف آب در شهرستان خوی اخطار دریافت کردند

بیش از 3 هزار مشترک پرمصرف آب در شهرستان خوی اخطار دریافت کردند