مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:352021-06-13پزشكي

کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در مازندران


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: و هم اکنون شهرهای های قائم شهر، آمل ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سیمین بابایی اظهار کرد: استان مازندران بعد از پشت سر گذاشتن موج چهارم بیماری کرونا، اکنون در وضعیت ثبات و کنترل بیماری که در زمینه مقابله با کرونا در مازندران انجام شد، به ثبات نزولی رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: خوشبختانه بعد از فراز و نشیب و سخت در موج چهارم بیماری کرونا به وضعیتی رسیدیم که طی 10 روز اخیر شیوع و ابتلا به کرونا در استان روند کاهشی داشته و کنترل شده است.

بابایی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرهای مازندران، اضافه کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شدند و هم اکنون شهرهای های قائمشهر، آمل ، نور ، نوشهر و رامسر نارنجی و بقیه شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی آخرین تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان بستری هستند  را 231 بیمار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اعلام گزارش های مبنی بر ثبات و پایداری وضعیت کاهشی کرونا در استان، با عادی انگاری و بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در مازندران

کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در مازندران