مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:152021-06-13اقتصادي

خشکسالی موجب کاهش 500 هزار تُنی تولید محصولات کشاورزی لرستان شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: خشکسالی در سال جاری 4,400 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد کرد و باعث کاهش 500 هزار تنی تولید محصولات کشاورزی در استان شده است.

- کوهدشت- رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: خشکسالی در سال جاری 4,400 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد کرد و باعث کاهش 500 هزار تنی تولید محصولات کشاورزی در استان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسفندیار حسنی مقدم شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان کوهدشت با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: بروز پدیده خشکسالی در سال جاری 4,400 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد کرد و باعث کاهش 500 هزار تنی تولید محصولات کشاورزی در استان شده است.

وی افزود: جمع بندی خسارات را به استانداری، مجمع نمایندگان استان و وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده ایم و خواستار استمهال وام کشاورزان به مدت یک سال شده و نیز درخواست ما از دولت تهیه لوله و تانکر جهت تأمین آب مزارع و باغات خسارت دیده از خشکسالی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان یادآور شد: در همین راستا توسط وزارت جهاد کشاورزی مصوباتی ابلاغ شده است که بر اساس آن دام مازاد عشایر خریداری می شود تا از ضرر و زیان بیشتر آنان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی موجب کاهش 500 هزار تُنی تولید محصولات کشاورزی لرستان شد

خشکسالی موجب کاهش 500 هزار تُنی تولید محصولات کشاورزی لرستان شد