مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-13اقتصادي

ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه 1400 تعداد 24 مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری 29 مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه 1400 تعداد 24 مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری 29 مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می شود.

مرتضی اشرفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت پنجره واحد معدن در خراسان رضوی اظهار کرد: پنجره واحد فیزیکی معدن در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در راستای اجرای ماده 24 قانون معادن با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور کاهش زمان اخذ استعلامات محدوده اکتشافات معدنی و اخذ مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه معدن ایجاد شده است.

وی افرود: نمایندگان سازمان صمت؛ میراث فرهنگی، راه و شهرسازی؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ آب منطقه ای؛ منابع طبیعی و خانه معدن خراسان رضوی در این پنجره مستقر شده اند و افزایش سرعت پاسخ دهی به استعلامات صادره توسط دستگاه های مذکور رضایت بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟

ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟