مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-13اقتصادي

همتی: سیاسی ها کنار بنشینند و بگذارند اقتصاد دست ما باشد


عبدالناصر همتی با بیان اینکه حدود 10 سال است که رشد اقتصادی کشور حدود نیم درصد است و این مساله نشان دهنده آن است که بینش اقتصادی در کشور حاکم نبوده است، - ایسنا/خوزستان عبدالناصر همتی با بیان اینکه حدود 10 سال است که رشد اقتصادی کشور حدود نیم درصد است و این مساله نشان دهنده آن است که بینش اقتصادی در کشور حاکم نبوده است، گفت: همیشه سیاسیون وارد صحنه شده اند اما اکنون اجازه دهند فردی اقتصادی وارد صحنه شود و سیاسی ها کنار بنشینند و اجازه دهند امور اقتصاد دست ما باشد.

عبدالناصر همتی در گفت وگوی آنلاین با مردم خوزستان که امروز (23 خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: من سال های زیادی در زمان جنگ و زمانی که مسئول تبلیغات جنگ در صدا و سیما بودم، در خوزستان و در مناطق جنگی زندگی کردم و لذت می برم وقتی که به خوزستان می آیم و با خوزستانی ها دیدار می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: من اکنون در یک موقعیت خطیر وارد صحنه انتخابات شده ام و کار سختی را انتخاب کرده ام و در مقابل پنج نفر در صحنه انتخابات در حال رقابت هستم.

این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: به دلیل شرایط شیوع کرونا نتوانستم خدمت مردم خوزستان برسم و نتوانستم با مردم دیدار داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: سیاسی ها کنار بنشینند و بگذارند اقتصاد دست ما باشد

همتی: سیاسی ها کنار بنشینند و بگذارند اقتصاد دست ما باشد