مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-13اقتصادي

معاون کیفیت سایپا: مانیتور سایپاشاهین از منبع جدید تامین شد


معاون کیفیت گروه سایپا از تولید سامانه مالتی مدیای خودرو سایپاشاهین توسط یک شرکت جدید به منظور تسریع در تحویل این خودروها به مشتریان خبر داد و گفت: مالتی مدیای جدید از نظر کارایی و قابلیت ها، منطبق با مدل استاندارد تعریف شده بوده و تفاوتی با مدل تولیدی کروز ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، محمدحسن جبلی جوان با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا باهدف استفاده از ظرفیت های داخلی جهت بومی سازی قطعات و همچنین تسریع در تکمیل خودروهای تولیدی و تحویل آنها به مشتریان، علاوه بر مالتی مدیای سراتویی و محصول شرکت کروز، تامین مالتی مدیا از منبع سوم را آغاز کرد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در تامین به موقع مالتی مدیا توسط تامین کننده اول، گفت: ایجاد منابع جدید تامین مالتی مدیا در دستور کار مهندسان سایپا قرار گرفت و برای اولین بار در حداقل زمان ممکن، این مجموعه الکترونیکی توسط شرکتی توانمند در این حوزه اجرایی و عملیاتی شد.

معاون کیفیت گروه سایپا تصریح کرد: شرکت رایان فن کاواندیش به عنوان تامین کننده سوم، مالتی مدیای تولیدی خود را در اختیار سایپا قرار می دهد که این محصول بر روی خودروهای تحویلی نصب و تحویل مشتریان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کیفیت سایپا: مانیتور سایپاشاهین از منبع جدید تامین شد

معاون کیفیت سایپا: مانیتور سایپاشاهین از منبع جدید تامین شد