مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-13سياسي

رضایی: استان ایلام می تواند دروازه مبادلات تجاری با دیگر کشورها باشد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: منطقه آزاد مهران را تصویب کردیم تا مبادلات تجاری با شهرهای عراق امکان پذیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، میلیون ها مسافر دارد که نیازمند اتوبان و آزادراه بزرگ از تهران، ایلام، کربلا و نجف است که در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: صنایع تبدیلی، انبارهای مورد نیاز، صنایع بسته بندی، فرآوری و تبدیلی اعم از دامی و کشاورزی وجود ندارد که نیازمند ورود سرمایه گذاران است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود سرمایه هایی نظیر چاه های نفت، معدن و ظرفیت کشاورزی و وجود مردمی با انگیزه که در دوران جنگ شهر را خالی نکردند، نباید این مشکل در ایلام وجود داشته باشد و با توجه به این موارد بیکاری را ریشه کن می کنیم.

وی ادامه داد: یارانه 450 هزار تومانی برای همه استان هاست ولی برای برخی فعالیت های خاص متناسب با ظرفیت آن استان ایجاد می شود، هر استانی نسخه خود را می خواهد و دولت ما بر این اساس عمل می کند.

رضایی گفت: استان های مختلف از جمله آذربایجان، سیستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه و ایلام و استان های مرزی ما می تواند به دلیل دارا بودن مرزهای زمینی مبادلات تجاری با همسایگان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: استان ایلام می تواند دروازه مبادلات تجاری با دیگر کشورها باشد

رضایی: استان ایلام می تواند دروازه مبادلات تجاری با دیگر کشورها باشد