مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-13سياسي

برهم صالح: کشور با همبستگی ارتش، حشد و پیشمرگ از پلیدی تروریسم پاک شد


رییس جمهوری عراق ضمن یادآوری سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی عراق، تکمیل این پیروزی را در گرو سه شرط دانست.

- رییس جمهوری عراق ضمن یادآوری سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی عراق، تکمیل این پیروزی را در گرو سه شرط دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، برهم صالح ، رییس جمهوری عراق امروز یکشنبه با انتشار توییتی سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی را یادآوری و تاکید کرد که پیروزی تنها با سه شرط کامل خواهد شد.

صالح گفت: با افتخار سالروز صدور فتوای جهاد کفایی را که توسط آیت الله سیستانی، مرجعیت عالی اعلام شد به یاد می آوریم و یاد آنان که به این ندا در لحظه چالش سخت لبیک گفتند را زنده نگه می داریم.

رییس جمهوری عراق افزود: وطن با همبستگی عراقی ها از ارتش و حشد و پیشمرگ از پلیدی تروریسم پاک شد.

برهم صالح در پایان تاکید کرد که این پیروزی تنها با سه شرط تثبیت کشوری مقتدر، تحکیم حاکمیت قانون و حکومتی صالح و حکیمانه، کامل خواهد شد.

هفت سال قبل در 13 ژوئن 2014 آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعه در عراق در پی اشغال شهرهای عراق و سقوط پیاپی مناطق این کشور توسط تروریست های داعش، فتوای جهاد کفایی در دفاع از عراق و مقدسات آن را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح: کشور با همبستگی ارتش، حشد و پیشمرگ از پلیدی تروریسم پاک شد

برهم صالح: کشور با همبستگی ارتش، حشد و پیشمرگ از پلیدی تروریسم پاک شد