مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-13سياسي

آیا رسانه ها می توانند ورق انتخابات را برگردانند؟


کم تر از یک هفته تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و بحث های انتخاباتی که از مدت ها قبل آغاز شده بود، این روزها و پس از انجام سه مناظره تلویزیونی، - جلوه پررنگ تری پیدا کرده است.

در شرایط کنونی که کرونا برای اغلب تعاملات انسانی، پسوند آنلاین و مجازی را الزامی کرده است، یکی از مهیاترین بسترها برای گفت وگوهای سیاسی با محوریت انتخابات، فضای اینترنت وبه طورویژه شبکه های اجتماعی است.

اقبال گسترده کاربران اینترنت به حضور در شبکه های اجتماعی که موجب شده تا نامزدهای انتخابات نیز نتوانند این فضا را نادیده بگیرند.

محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز موجب شده تا بسیاری از برنامه های تبلیغاتی مرسوم، امسال قابلیت اجرا نداشته باشد.

به این خاطر است که امسال از همان آغازین روزهای ثبت نام نامزدها در انتخابات، شاهد اوج گرفتن فعالیت نامزدها در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی وانتشار کلیپ های تولیدی تیم های رسانه ای این افراد هستیم.

در حقیقت در انتخابات پیش رو، بیش از آنکه فلان ساختمان در مرکز شهر به عنوان کمپین انتخاباتی آن نامزد شناخته شود، آیدی صفحات وی در شبکه های اجتماعی در مرکز توجه قرار گرفته و بیشترین کارکرد را برای وی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رسانه ها می توانند ورق انتخابات را برگردانند؟

آیا رسانه ها می توانند ورق انتخابات را برگردانند؟