مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-13سياسي

مردم تحت تاثیر شانتاژهای سیاسی قرار نخواهند گرفت


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با اشاره به بلوغ ملت ایران در تمامی زمینه های سیاسی و .

، گفت: امروز مردم به بلوغی رسیده اند که به هیچ وجه تحت تاثیر شانتاژ سیاسی برخی نامزدهای انتخاباتی و هشتگ یا کلید واژه خاص .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با اشاره به بلوغ ملت ایران در تمامی زمینه های سیاسی و .

، گفت: امروز مردم به بلوغی رسیده اند که به هیچ وجه تحت تاثیر شانتاژ سیاسی برخی نامزدهای انتخاباتی و هشتگ یا کلید واژه خاص قرار نمی گیرند و این مسئله در رای آن ها تاثیر ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مالک حسنی 23 خردادماه در نشست مجازی انتخابات سیزدهم و اهمیت مشارکت حداکثری که به همت معاونت فرهنگی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، ویژه دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند برای انتخاب انسان و اراده مبتنی بر عقل بشر ، صبر داشته و طبق عقیده جغرافی شناسانان، خلقت زمین چهار و نیم میلیارد سال طول کشیده است.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انبیای الهی یک به یک دین مبتنی بر انتخاب و اراده و تفکر را به بشریت ارائه دادند تا انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تحت تاثیر شانتاژهای سیاسی قرار نخواهند گرفت

مردم تحت تاثیر شانتاژهای سیاسی قرار نخواهند گرفت