مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-13سياسي

هدف دشمن از کمرنگ کردن انتخابات، مهار و کنترل ایران اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: - حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلامی با بیان اینکه هدف دشمن سست کردن اراده مردم برای کمرنگ کردن انتخابات است، گفت: انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی است و هدف دشمن از کمرنگ کردن انتخابات، مهار و کنترل ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: امروز در عرصه قدرت نرم، مهمترین مولفه تقویت این قدرت، انتخابات است.

در حقیقت انتخابات امسال با شرایط پیش رو واقعا جنگ اراده ها است.

وی افزود: دشمن با تمام ِعده، عُده، تجهیزات و امکانات پای کار آمده تا اراده پولادین جوانان و مردم را مختل کند و تلاش نماید تا مردم حضور پررنگ و موثری در صحنه انتخابات نداشته باشند.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه قدرت جنگ نرم از جنگ سخت بیشتر است خاطر نشان کرد: دشمن همواره تلاش می کند با راه اندازی جنگ نرم به دنبال تضعیف اراد ها و مشارکت پایین مردم در انتخابات است که در این صورت آسیب های جبران ناپذیری را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از کمرنگ کردن انتخابات، مهار و کنترل ایران اسلامی است

هدف دشمن از کمرنگ کردن انتخابات، مهار و کنترل ایران اسلامی است