مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-13سياسي

مدیریت صحنه نبرد در رزم واقعی از اولویت های پدافند هوایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیر سرتیپ دوم محمدپور معاون بازرسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم آموزش در مدیریت پیشامدها، - امیر سرتیپ دوم  محمدپور گفت: توانمندی مدیریت صحنه ی نبرد در رزم واقعی از اولویت های مهم و اساسی در پدافند هوایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیر سرتیپ دوم محمدپور معاون بازرسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم آموزش در مدیریت پیشامدها، خاطر نشان کرد: ارزیابی کارشناسانه و دقیق نقاط قوت و ضعف افسران و درجه داران در اجرای ماموریت های محوله در نیروی پدافند هوایی ارتش، متضمن ارتقای آمادگی رزمی یگان های واکنش سریع پدافندی است.

سرتیپ دوم محمدپور با تاکید بر اینکه اکنون که در یگان های واکنش سریع پدافند کلیه زیر ساخت های فنی و رزمی فراهم است، تصریح کرد: افسران جوان پدافند هوایی باید به طور دوره ای در صحنه ی میدانی و تخصصی، مدیریت صحنه ی نبرد و آمادگی رزمی را تمرین کنند، چرا که در نیروی پدافند هوایی، لحظه ای غفلت جای هیچگونه توجیهی ندارد و عواقب سنگینی بدنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در ارزیابی های نیروی پدافند هوایی ارتش، این ملاک ها و شاخص ها را برای افسران و درجه داران در اولویت قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت صحنه نبرد در رزم واقعی از اولویت های پدافند هوایی است

مدیریت صحنه نبرد در رزم واقعی از اولویت های پدافند هوایی است