مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-13اقتصادي

بانک ها تا آخر آبان تسهیلات کرونایی می دهند


بانک مرکزی مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا به بانک ها ابلاغ کرد که طبق آن بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه 1400 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بانک جزء های (4)، (5) ، (6) و (7) بند (ب) از مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 8‏ خرداد ماه 1400 درخصوص مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی را به بانک های عامل به شرح زیر ابلاغ کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی، تا پایان شهریور ماه 1400 و با شرایط دستورالعمل ابلاغ شده قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید می شود.

بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه 1400 هستند.

مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری (مصوبه جلسه 39 مورخ 1399.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها تا آخر آبان تسهیلات کرونایی می دهند

بانک ها تا آخر آبان تسهیلات کرونایی می دهند