مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-13سياسي

بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند


فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه بازرسان امین مردم و نظام برای پاسداری از آرای مردم هستند گفت: بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند.

- ، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه آموزش بازرسان انتخابات اسلامشهر که با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی و رییس هیأت بازرسی استان برگزار شد اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند رأی مردم حق الناس است و همه ما وظیفه داریم امانت دار تک تک آرای مردم باشیم.

وی به اهمیت برگزاری توأم با آرامش انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و افزود: بازرسان انتخابات باید با اشراف کامل بر شرح وظایف و اختیاراتی که در شعب اخذ رأی دارند به برگزاری مطلوب روند رأی گیری کمک کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: بازرسان نباید دخالتی در روند اجرای رأی گیری داشته باشند و اگر قصوری در اجرای قوانین مشاهده کردند باید مراتب را به هیأت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان منتقل کنند.

مرسلپور گفت: بسیاری در تلاش هستند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند به همین خاطر انتخابات پیش رو نسبت به گذشته متفاوت است و حضور پرشور نیازمند تلاش و ایجاد فضای همدلی و وفاق است.

وی خاطرنشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در اسلامشهر فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند

بازرسان انتخابات اسلامشهر در روند اجرای رأی گیری دخالت نکنند