مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-13سياسي

مشکلات کشور نتیجه راه رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است


هرچند امکانات ما بیشتر است مشکلات ما بیشتر است و این نتیجه راه رفتن در مسیر اشتباه است، دشمن مرتب القا می کند که شما نمی توانید و ما باید و کارهایمان انفجاری باشد و اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار بود دنیای اسلام دچار تنازعات و پرداختن به جنگ و در نهایت ورود به مرحله جدیدی شد که سستی و بی تفاوتی نسبت به جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: در 500 سال گذشته اگر از چنگ های صلیبی در نظر بگیریم ما مسلمانان چه گناهی مرتکب شده ایم که کشورهای اسلامی صحنه تاخت و تاز و کشت و کشتار بوده است.

سردار سلیمانی اذعان داشت: اسلام در سایه انقلاب و پیشقراولی ملت ایران و مردم کردستان که در چهار دهه انقلاب انجام داده اند امروز مسیر ما تغییر کرده و مسیر جهان اسلام متفاوت از گدشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: امام فرمودند مساله اصلی فلسطین است، که این یک نماد است و امام پرچمی را که برای عزت اسلام بلند کرد و همانند قرون پنجم طلایه دار اسلام شدند.

به گفته سردار سلیمانی، انتفاضه انقلاب سنگ در سایه راهبرد امام راحل انجام شد، ما آرزو داشتیم یک سنگ به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی و تلاویو بخورد که در اقدامات اخیر صهیونیست ها که راه مسلمانان به مسجدالاقصی را مسدود کردند جبهه مقاومت ضرب الاجل گذاشتند و چون آنها این ضرب الاجل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور نتیجه راه رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است

مشکلات کشور نتیجه راه رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است