مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-13سياسي

اعتماد مردم سرمایه دولت است/ لزوم حل مشکل مسکن و اشتغال استان قم


سید ابراهیم رییسی در برنامه تلویزیونی قم با بیان لزوم حل مشکل مسکن و اشتغال این استان گفت: سرمایه اجتماعی برای دولت، اعتماد مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستم.

سید ابراهیم رییسی قم را شهر علم و اجتهاد، شهر زیارتی و مورد توجه داخل و خارج کشور خواند و تصریح کرد: این توجه یک اقتضائاتی ایجاب می کند و لازم است دست اندرکاران برای تسهیل زیارت، تسهیل زندگی طلاب و خانواده هایشان و زندگی مردم برنامه های جدی را در نظر بگیرند.

قم زمینه بسیاری برای توسعه یافتگی دارد وی گفت: در قم کارهایی انجام شده که باید ارج نهاد و البته زمینه بسیاری برای توسعه یافتگی دارد و باید در این زمینه کار شود.

داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اصلاح، ترمیم و بهسازی بافت های فرسوده شهری، اصلاح حاشیه نشینی ها در شهر قم را دو موضوع مهم بر شمرد و افزود: باید در این زمینه بررسی هایی صورت گیرد، و کسانی که به دلیل مشکلات روستا به عنوان کارخانه های تولیدی کشور از روستاها به حاشیه شهر سکنی می گزینند؛ حمایت نشدند، محصولشان حمایت نشده و قابل پیش بینی نیست به نحوی که بعد از کاشت و داشت و برداشت نمی توانند با قیمت مناسب عرضه کنند، به نظر ما ریشه بسیاری از حاشیه نشینی ها نرسیدن به وضعیت روستا است، حل اقتصاد روستا یعنی بحث ریشه ای حاشیه نشینی، و با حل موضوع تولید می توان شاهد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم سرمایه دولت است/ لزوم حل مشکل مسکن و اشتغال استان قم

اعتماد مردم سرمایه دولت است/ لزوم حل مشکل مسکن و اشتغال استان قم