مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-13سياسي

زنجان از نبود زیرساخت های گردشگری رنج می برد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زنجان علی رغم برخورداری از جاذبه های گردشگری، از نبود زیرساخت ها در این بخش رنج می برد.

- ، علیرضا زاکانی بعد از ظهر یکشنبه در گفت وگو با شبکه استانی اشراق با اشاره به اینکه انتخاباتی که 28 خرداد ماه امسال پیش رو داریم نسبت به ادوار گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: وقتی به آماری چون در اختیار داشتن 85 درصد منابع کشور در دست رییس جمهور دقت می کنیم، خواهیم دید که انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شرایطی که امروز در کشور حکم فرما است، به هیچ وجه شرایطی نیست که زیبنده ملت شهیدپرور ایران باشد، افزود: ایران کشوری است که از ظرفیت های ارزشمندی برای خدمت به مردم برخوردار است و معتقدیم دولت آینده باید از فرصت های گران بهایی که در حوزه های مختلف از جمله تمدن دیرینه، اقوام مختلف و .

وجود دارد، به خوبی استفاده کند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه آمار حاکی از آن است که طی چند سال گذشته دولت نتوانسته است کار شایسته ای را برای مردم ایران انجام دهد، تصریح کرد: زمانی که در انجام کارها بی دقتی صورت گیرد، نتیجه همه این بی دقتی ها همین فقر و فساد و بدتر از همه تورمی است که در کشور حاکم شده است، به همین خاطر باید در انتخابات پیش رو حضور آگاهانه ای داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان از نبود زیرساخت های گردشگری رنج می برد

زنجان از نبود زیرساخت های گردشگری رنج می برد