مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-13سياسي

بررسی یادگیری برنامه نویسی از طریق بازی


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که شیوه آموزش یادگیری برنامه نویسی بر اساس مفهوم «یادگیری برنامه نویسی از طریق بازی»، تاثیرگذاری مطلوبی دارد و افراد بیشتری را به یادگیری برنامه نویسی ترغیب می کند، - ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که شیوه آموزش یادگیری برنامه نویسی بر اساس مفهوم یادگیری برنامه نویسی از طریق بازی ، تاثیرگذاری مطلوبی دارد و افراد بیشتری را به یادگیری برنامه نویسی ترغیب می کند، درحالیکه هنوز چندان شناخته شده نیست و تلاش بیشتری می طلبد.

امروزه بازی های جدی گسترش بیشتری پیدا کرده ­اند و یکی از حوزه ­های فعالیت این بازی ­ها برنامه نویسی است که یکی از مهم­ترین مهارت هایی است که شاید در سال های آینده برای رشد و پیشرفت افراد ضروری شود.

داشتن مهارت در یک یا چند زبان برنامه نویسی و یا حداقل آشنایی با مفاهیم آن و حل مسئله با استفاده از کدنویسی، می تواند به راحتی آینده شغلی و تحصیلی افراد را تغییر دهد.

می­ توان این مهارت را از سنین کودکی به وسیله بازی­ های جدی، به گونه ­ای که کودکان به برنامه نویسی علاقه ­مند شوند، به آنها آموخت، زیرا کودکان زمینه ذهنی مناسبی برای فراگیری مطالب دارند و زمان زیادی را صرف بازی ­ های موبایلی و رایانه ­ای می ­کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی یادگیری برنامه نویسی از طریق بازی

بررسی یادگیری برنامه نویسی از طریق بازی