مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-13سياسي

معاون سیاسی سپاه: دشمنان بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند


سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: چرا همه دشمنان در این مورد صحبت می کنند که در انتخابات شرکت نکنید؟ دلیلش این است که استکبار جهانی در جبهه های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده؛ - از جنگ نظامی، داعش یا همین اواخر در جنگ 12 روزه، لذا تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند و تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

سردار "یدالله جوانی" در دیدار با حجت الاسلام سید علیرضا عبادی اظهار داشت: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند چون می دانند این انتخابات می تواند به انتخابات مشکل گشا تبدیل شود و آنها نمی خواهند این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: همان طور که در پیام شما نیز به ظرافت آمده بود، چرا همه دشمنان در این مورد صحبت می کنند که در انتخابات شرکت نکنید؟ دلیلش این است که استکبار جهانی در جبهه های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده؛ از جنگ نظامی، داعش یا همین اواخر در جنگ 12 روزه، لذا تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای استکباری سال ها جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند و با اهرم تحریم خواستند قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: دشمنان بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند

معاون سیاسی سپاه: دشمنان بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند