مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-13سياسي

حضور در انتخابات باعث اقتدار بیشتر ایران می شود


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با حضور در انتخابات پیش رو نسبت به اثبات هرچه بیشتر اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقدام شود.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده در اهواز مقاومت را یکی از راهبردهای اسلام ناب دانست و گفت: در طول تاریخ همواره تأکید قرآن و دیگر کتب آسمانی مبنی بر استقامت و مقاومت در راه خدا بوده، هست و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ایران در میان همه راه های مقابله با دشمنان و دنیای استکبار راه مقاومت را برگزیده و توانسته دنیا را به چالش بکشد، افزود: قطعاً این همه پیروزی ها و… کسب شده بر اثر مقاومت بوده است.

وی با اشاره به اینکه تنها راهبرد نجات کشور مقاومت است، تصریح کرد: امید می رود همان طور که در چهار دهه انقلاب این اصل مقاومت رعایت شده است این راه را ادامه داده تا هیمنه شرق و غرب فرو بپاشند و هسته های مقاومت در سراسر دنیا پایه گذاری شود و این راه ادامه پیدا کند.

رستگار افزود: اگر بخواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم، تنها راه همین مقاومت است چون تجربه کشورهای دیگری را داریم که با مذاکره و سازش فقط ضربه خوردند اما کشور ایران که مقاومت کرده است، توانسته روی پای خود بایستد و الگویی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات باعث اقتدار بیشتر ایران می شود

حضور در انتخابات باعث اقتدار بیشتر ایران می شود