مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-13اقتصادي

همتی: حداقل دستمزد باید نزدیک 6 میلیون و 500 هزار تومان باشد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین اقدام در استان ها بر مبنای راهبرد کلی این است که توسعه متوازن داشته باشیم، زیرا این مشکل وجود دارد که هر چه از مرکز دور می شویم میزان توسعه یافتگی کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عبدالناصر همتی در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر یکشنبه از شبکه سبلان پخش شد، با تاکید بر اینکه این مسیر باید با آمایش سرزمین و ویژگی های هر استان اصلاح شود، افزود: به خاطر اینکه کشور ما چهار فصل است، هر یک از استان ها ویژگی خاصی برای جذب توریست دارد اما سیاست جذب توریست ناکارآمد است.

وی بیان کرد: الان شرایطی پیش آمده که نرخ ارز افزایش پیدا کرده و سفر به ایران و دیدن تاریخ، طبیعت و زیبایی های آن برای خیلی از خارجی ها جذاب است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم واکسیناسیون سریع عمومی و عادلانه، اضافه کرد: جذب توریست یکی از محورهای اصلی توسعه استان های ما خواهد بود اما باید کمی در این زمینه ساده سازی شود، سخت گیری ها را کم کنیم و بدانیم هر توریستی وارد استانی می شود، یک اشتغالی ایجاد می کند.

وی اظهار کرد: باید توجه کنیم سیاست ساده نگاه کردن به مسائل توریسم می تواند موجب رفاه و آرامش بیشتر شهرمان شود و بچه هایمان بتوانند مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: حداقل دستمزد باید نزدیک 6 میلیون و 500 هزار تومان باشد

همتی: حداقل دستمزد باید نزدیک 6 میلیون و 500 هزار تومان باشد