مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-13سياسي

مسئولان به فکر رفع مشکلات منطقه تنگ سرخ باشند


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به فکر رفع مشکلات منطقه تنگ سرخ باشند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در جمع مردم منطقه تنگ سرخ با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: خداوند امامان و پیامبران را فرستاد تا ما از این طریق هدایت شویم اگر تمام قدرت ها را داشته باشیم و به خداوند ایمان نداشته باشیم و با خداوند و اخلاق و معنویت بیگانه باشیم هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: دشمنان در کمین نشسته اند تا جوانان ما را از اصول دور کنند و در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت های متفاوت به اهداف شوم خود برسند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه انتخابات هستیم و این رویداد نماد مجد و شکوه نظام و کشور است و رأی دادن به معنای اعلام حضور برای مقابله با دشمن و فدا کردن جان برای دفاع از کشور و حفظ امنیت است.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی که کارنامه هشت ساله دفاع مقدس را مرور می کنند دیگر خیال تجاوز به خاک ایران را از سر خود بیرون می کنند و این مهم دستاورد مجاهدت و جانفشانی شهدا و رزمندگان است و ما باید در حال حاضر راه شهدا را ادامه بدهیم.

امام جمعه مرکز استان بیان کرد: یکی از راه های حفاظت و حراست از ارزش ها و کشور حضور گسترده در انتخابات است، اما باید ببینیم چه کسانی از رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به فکر رفع مشکلات منطقه تنگ سرخ باشند

مسئولان به فکر رفع مشکلات منطقه تنگ سرخ باشند