مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-13سياسي

بیکاری صدای مردم لرستان را درآورده است/ ضرورت فعال شدن اقتصاد گردشگری


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز بیکاری در لرستان صدای عده زیادی را درآورده است، بر ضرورت فعال شدن اقتصاد گردشگری در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی روز یکشنبه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با گرامیداشت یاد آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی، آیت الله کمالوند، سرداران رشید و بزرگ اسلام در لرستان اظهار داشت: هر کوی و برزن لرستان مزین به نام شهیدان بزرگوار است، امیدواریم در ادامه راه هم دیدارها را با مردم این استان تازه کنیم و هم از نقطه نظرات فرهیختگان، صاحب نظران و اندیشمندان در این استان بهره ببریم.

به لرستان در برخی بخش ها توجهی صورت نگرفته است وی با تاکید بر اینکه استان لرستان زمینه های توسعه یافتگی بسیاری دارد و خداوند متعال منابع آبی فراوانی به این استان عطا کرده است افزود: حدود 13 میلیارد متر مکعب آب از این استان خارج می شود، این امر از ذخایر الهی است که به مردم این استان داده شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اراضی حاصلخیز کشاورزی لرستان، محصولات کشاورزی بسیار خوب در استان، معادن لرستان و… ادامه داد: متأسفانه در برخی از بخش ها آنچنان که باید به لرستان توجه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری صدای مردم لرستان را درآورده است/ ضرورت فعال شدن اقتصاد گردشگری

بیکاری صدای مردم لرستان را درآورده است/ ضرورت فعال شدن اقتصاد گردشگری