مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13سياسي

74 مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران اجرایی شده است


استاندار تهران با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران گفت: 173 مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شده که تاکنون در مورد 74 مصوبه پاسخ دریافت شده است.

- ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی در مورد محدوده و حریم شهر دماوند و مشاع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تحقق مفاد مطرح شده از نظر شورای برنامه ریزی مصوب تلقی شود.

وی ادامه داد: در مورد مجتمع های صنفی در اسلامشهر از جمله مجتمع های آبکاران و سنگتراشان مقرر شد در صورت طی مراحل قانونی مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار تهران در مورد پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی توسط دستگاه ها عنوان کرد: 173 مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شده که تاکنون در مورد 74 مصوبه پاسخ دریافت شده و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند چرا که مصوبات شورای برنامه ریزی توسعه باید اجرایی شود.

محسنی بندپی سپس در مورد مجتمع صنفی مصنوعات فلزی، برودتی و الکترومکانیک در شهرستان ری گفت: استعلامات لازم در راستای تسهیل فعالیت این مجتمع صنفی انجام می شود و اگر مشکلی نبود مراحل قانونی آن طی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران اجرایی شده است

74 مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران اجرایی شده است