مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13سياسي

جلیلی: گیلان با وجود فرصت های اقتصادی جزو 10 استان پایین کشور در بیکاری است


کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با ابراز تاسف از اینکه گیلان با وجود همه فرصت های ارزشمند اقتصادی جزو 10 استان پایین کشور در بیکاری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ایجاد کند؟! کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سخن از پیشرفت و جهش کشور برنامه می خواهد، افزود: در چهار سال آینده باید سازوکارها را عوض کرده و باید انتخاب مسؤولان به سمت کسانی برود که با همه وجود دلشان برای کشور و انقلاب  بسوزد.

جلیلی با تاکید بر اینکه در کشور و استان گیلان افرادی متخصص و متعهد وجود دارند که باید شناسایی و معرفی شوند، بیان کرد: باید سازوکارها در جهت استفاده حداکثری از این نیروی انسانی عظیم و ارزشمند تغییر کرده و  باید سازوکارها در جهت فعال کردن ظرفیت های اقتصادی کشور سوق یابد.

  وی با ابراز تاسف از اینکه استان گیلان با وجود همه فرصت های ارزشمند اقتصادی جزو 10 استان پایین کشور در بیکاری است، افزود: استانی که فرصت های بزرگ اقتصادی از جمله کشاورزی، بازرگانی، شیلات، گردشگری، جنگل و دریا دارد که هر کدام از آنها می تواند بسترهر کدام از آنها می تواند بسترساز اشتغال و اقتصاد باشد  ساز اشتغال و اقتصاد باشد نباید این میزان بیکار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: گیلان با وجود فرصت های اقتصادی جزو 10 استان پایین کشور در بیکاری است

جلیلی: گیلان با وجود فرصت های اقتصادی جزو 10 استان پایین کشور در بیکاری است