مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-13اقتصادي

جزییات تزریق منابع مالی از محل درامدهای سازمان بورس به بازار سرمایه


مدیر امور مالی سازمان بورس و اوراق بهادار جزییات تزریق منابع مالی از محل درامدهای سازمان بورس به بازار سرمایه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بهزاد خاکی در نشست خبری که به مناسب بررسی صورت های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد،با بیان اینکه طبق اساسنامه صندوق تثبیت،سازمان بورس و اوراق بهادار می تواند بخشی از منابع خود را در این صندوق سرمایه گذاری کند، اظهار کرد: این اتفاق در سال 99 رخ داد، بدین صورت که از ابتدای مرداد ماه طبق مصوبه شورای عالی بورس، 30 درصد از کارمزد معاملات سازمان کسر و مستقیما به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد،همچنین سازمان بورس در نیمه دوم سال 99رقمی معادل 1500 میلیارد تومان را وارد صندوق تثبیت بازار سرمایه کرد.

وی ادامه داد: افشای اطلاعات در خصوص صندوق تثبیت بازار سرمایه، وابسته به تصمیم هیات امنای صندوق است و این سازمان موضوع مدنظر را پیگیری خواهد کرد.

خاکی خاطرنشان کرد: سازمان بورس متناسب با در دسترس بودن نوع سپرده هایی که بانک ها داشتند و متناسب با سود سپرده ای کهارائه می دادند بخشی از منابع خود را در بانک ها سپره گذاری کرده است.

وی بیان کرد: سازمان بورس خود به تنهایی هزار میلیارد تومان منابع پایان سال داشته است و ارقام مطرح شده 2000 میلیارد تومانی به شرکت های زیر گروه و شرکت سپرده گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تزریق منابع مالی از محل درامدهای سازمان بورس به بازار سرمایه

جزییات تزریق منابع مالی از محل درامدهای سازمان بورس به بازار سرمایه