مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-13سياسي

جهش ایران بدون توسعه روستاها و شهرها ممکن نیست


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهش ایران بدون جهش روستاها و شهرها ممکن نیست، گفت: لازمه جهش کشور این است که هر روستا را یک سلول برای جهش بدانیم.

- ، سعید جلیلی عصر یکشنبه در برنامه تبلیغاتی خود برای گیلان که از شبکه باران پخش شد، با اشاره به نقش آفرینی افتخارآمیز گیلانی ها در تاریخ ایران، اعزام هزار و 500 کامیون کمک به جبهه ها و تقدیم هشت هزار شهید را از جمله این افتخارات دانست و افزود: این افتخار آفرینی و حضور تا امروز ادامه دارد و 24 شهید مدافع حرم نشانه حرکت بزرگ مردم گیلان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حضور دولت سایه در تمام مناطق کشور طی هشت سال گذشته، اضافه کرد: با توانمندی های کشور از نزدیک آشنا شدیم و نتیجه جمع بندی ها این است که کشور ما توانایی جهش در 4 سال آینده را دارد.

وی با اشاره به اینکه جهش ایران بدون جهش روستاها و شهرهای ایران ممکن نیست، افزود: لازمه جهش کشور این است که هر روستا را یک سلول برای جهش کشور بدانیم و در نتیجه پیشرفت و رفاه به ارمغان می آید.

جلیلی تحقق پیشرفت کشور را برنامه در کنار باور و اراده دانست و بیان کرد: همانگونه که گیلانی ها در عرصه های مختلف پیشگام بوده اند در عرصه پیشرفت نیز می توانند پیشگام باشند و امروز نیاز به مردان بی ادعایی داریم که در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش ایران بدون توسعه روستاها و شهرها ممکن نیست

جهش ایران بدون توسعه روستاها و شهرها ممکن نیست