مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-13دانش

کانون های تفکر دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای حل مسائل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خرم خورشید، مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، کارگزاری دانش را یکی از کارکرد های کانون­ های تفکر دانست و گفت: - مشاور علمی و فناوری وزارت بهداشت گفت: تاسیس و فعالیت کانون های تفکر در دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای شناخت دقیق مسائل و تصمیم گیری مبتنی بر شواهد برای حل مسائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خرم خورشید، مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، کارگزاری دانش را یکی از کارکرد های کانون­ های تفکر دانست و گفت: یکی از کارکرد های اصلی کانون های تفکر، کارگزاری یا واسطه گری دانش است که اشاره به چهره های انسانی در پی پدیده انتقال دانش دارد.

خرم خورشید ادامه داد: این منابع انسانی که الزاما جزو محققان و استفاده کنندگان از پژوهش نیستند، ارتباط بین محققان و تصمیم گیران را برقرار کرده و تعامل بین این دو گروه را آسان می کنند تا بتوانند اهداف و فرهنگ کاری یکدیگر را بهتر درک کرده و بر فعالیت یکدیگر اثر گذاشته و شواهد حاصله از تحقیق را استفاده کنند.

وی افزود: انتظار می رود تاسیس و فعالیت کانون های تفکر در دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای شناخت دقیق مسائل و تصمیم گیری مبتنی بر شواهد برای حل مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های تفکر دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای حل مسائل است

کانون های تفکر دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای حل مسائل است