مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-13اقتصادي

پایاب سد خداآفرین با 92 درصد پیشرفت آماده بهره برداری است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین با 92 درصد پیشرفت نهایی تکمیل و بهره برداری را سپری می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین با 92 درصد پیشرفت نهایی تکمیل و بهره برداری را سپری می کند.

جنگی مرنی در جریان بازدید از طرح توسعه اراضی پایاب سد خداآفرین اظهار کرد: با تأمین اعتبارات ملی به ویژه در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا کسری اعتبار تأمین شده و این طرح حوزه آب و خاک با قوت و قدرت مراحل نهایی تکمیل را سپری کنند.

وی تصریح کرد: اهالی منطقه منتظر به اتمام رسیدن این پروژه هستند تا بیش از 37 هزار هکتار از اراضی حاصلخیز شمال استان اعم از پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز به زیر کشت محصولات آبی بروند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: قرار شد تا به صورت ماهانه دو هزار هکتار از اراضی پایاب به بهره برداری رسیده و اواخر امسال شاهد تکمیل این پروژه اساسی و مهم در شمال استان باشیم.

جنگی مرنی افزود: در بازدیدی که معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از بخش های مختلف این پروژه داشتند، قرار شد 500 میلیارد تومان نیز منابع اعتباری از طریق سازمان برنامه و بودجه در ماه های آینده اختصاص یابد تا بخشی از مطالبات پیمانکاران و تجهیزات مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایاب سد خداآفرین با 92 درصد پیشرفت آماده بهره برداری است

پایاب سد خداآفرین با 92 درصد پیشرفت آماده بهره برداری است