مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13اجتماعي

جریمه کرونایی حدود 44هزار خودرو از ابتدای امسال در محورهای شمال


از ابتدای امسال تاکنون 32 هزار و 681 دستگاه خودرو اعمال قانون و همچنین 11هزار و 212 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

- هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد آرام خودروها در تمام محورهای شمال هستیم.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز به جز تلمادره کیاسر، گدوک سوادکوه و ولی آباد کندوان که شاهد مه خفیف هستیم و بخشی از راه ها لغزنده است مشکلی در سایر محورهای استان نداریم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر همکاران راهداری درحال انجام روکش آسفالت در محورهای کناره هستند که لازم است رانندگان هنگام تردد با توجه کافی به جلو تردد کنند.

 این مسؤول با تاکید بر اینکه ممنوعیت های تردد کماکان در محورهای شمال تداوم دارد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه نیز در مبادی ورودی استان نسبت به کنترل خودروها و اعمال قانون اقدام می کنند.

عبادی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته باحضور ماموران پلیس راه  327 دستگاه خودرو اعمال قانون و 162 دستگاه خودرو نیز  به مبدا بازگردانده شدند.

وی گفت: در زمینه اجرای طرح ممنوعیت کرونایی در محورهای شمال از ابتدای امسال  تاکنون 32هزار و 681 دستگاه خودرو اعمال قانون و همچنین 11هزار و 212 دستگاه خودرو به مبدا  بازگردانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کرونایی حدود 44هزار خودرو از ابتدای امسال در محورهای شمال

جریمه کرونایی حدود 44هزار خودرو از ابتدای امسال در محورهای شمال