مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13بين الملل

رفتار توسعه طلبانه امارات در دوره «جو بایدن» چگونه خواهد بود؟


جوهره سیاست توسعه طلبانه امارات تغییری نخواهد یافت و ابوظبی تلاش می کند به جای سیاست توسعه طلبانه خشن، به سمت تثبیت خود و نفوذ نرم پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فایننشال تایمز چندی پیش در مقاله ای نوشت که امارات متحده عربی تلاش دارد سیاست خارجی-امنیتی خود را در منطقه به سیاست دیپلماسی و کاهش تنش تغییر دهد.

به نوشته را عامل رنج مردم فلسطین معرفی کرد.

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات نیز گفته است که امیدواریم که توافق امارات و اسراییل الهام بخش دیگر کشورها در منطقه باشد تا تصویر آینده را از نو بسازند.

احاله مسئولیت اماراتی ها تلاش دارند آرزوی بزرگ خود برای برپایی امپراتوری تجاری جدید در گذرگاههای بین شرق و غرب را تحقق بخشند و در یک دهه گذشته بر این باور هستند که با خروج غرب از منطقه، آن ها می توانند با یک حکومت مستبد و ضد انقلاب های منطقه این خلأ را پر کنند و با بهره بردن از ظلم و ستم و نابرابری در کشورها گروههای شبه نظامی را ایجاد کرده و از آن ها در راستای طرح استعماری خود بهره ببرند.

به عنوان مثال در سومالی، ابوظبی از گروههای جدایی طلب در منطقه پورتلند حمایت می کند تا آن ها به عنوان نیرویی برای مبارزه با دزدان دریایی در خدمت امارات باشند و این کشور بتواند خود را به منطقه شاخ آفریقا که دارای اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار توسعه طلبانه امارات در دوره «جو بایدن» چگونه خواهد بود؟

رفتار توسعه طلبانه امارات در دوره «جو بایدن» چگونه خواهد بود؟