مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-13پزشكي

کمک ایران به افغانستان در تامین کپسول اکسیژن مراکز درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وحیدمجروح در گفت وگو با خبرنگاران در کابل با بیان اینکه ایران روزانه دو تانکر حامل اکسیژن مایع به شمال و غرب افغانستان می فرستد افزود: - سرپرست وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که کشورهای ایران، ازبکستان و تاجیکستان در زمینه تامین کپسول اکسیژن برای درمان بیماران کرونایی به این کشور کمک می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وحیدمجروح در گفت وگو با خبرنگاران در کابل با بیان اینکه ایران روزانه دو تانکر حامل اکسیژن مایع به شمال و غرب افغانستان می فرستد افزود:همچنین چهار هزار و 500 کپسول اکسیژن خریداری شده از ایران بزودی وارد کشور می شود.

وی تصریح کرد همچنین قرارداد واردات روزانه 300 کپسولاکسیژن برای درمان بیماران کرونایی با ازبکستان منعقد شده است.

سازمان عفو بین الملل روز گذشته با انتقاد از کمبود اکسیژن کافی در بیمارستانها برای درمان بیماران کرونا،خواستار تهیه فوری اکسیژن برای مهار موج سوم کرونا شد.

این در حالی است که در روزهای اخیر تعداد مبتلایان و افراد فوت شده بر اثر کرونا در افغانستان افزایش یافته به طوری که در 24 است میزان ابتلا و مرگ افراد دراین روزها روز به افزایش است و طی 24 ساعت گذشته 85 بیمار کرونایی در افغانستان جان باخته و یکهزارو 597 تن دیگر نیز به کرونا مبتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ایران به افغانستان در تامین کپسول اکسیژن مراکز درمانی

کمک ایران به افغانستان در تامین کپسول اکسیژن مراکز درمانی