مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-13بين الملل

انتشار تصاویر داعشی عامل حمله تروریستی لیبی در توییتر جنجالی شد


انتشار عکس هایی در شبکه های اجتماعی لیبی با جزییات کامل و آشکار از عاملان داعشی حمله تروریستی سبها جنجال گسترده ای در این کشور به پا کرد.

- انتشار تصاویر داعشی عامل حمله تروریستی سبها در توییتر جنجالی شد انتشار عکس هایی در شبکه های اجتماعی لیبی با جزییات کامل و آشکار از عاملان داعشی حمله تروریستی سبها جنجال گسترده ای در این کشور به پا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، برخی فعالان شبکه های اجتماعی در لیبی تصاویر و ویدیوهایی را منتشر کردند که گفته می شود متعلق به عامل حمله اخیر به ایست بازرسی شهر سبها است که گروه تروریستی داعش مسؤولیت آن را بر عهده گرفت.

همچنین ویدیوهایی به نقل از خبرگزاری اعماق وابسته به داعش در حساب های برخی از کاربران توییتر منتشر شدند که لحظه آغاز حمله تروریستی به ایست بازرسی شهر سبها به وسیله یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده و نیز تصاویری از عامل این حمله موسوم به محمد المهاجر منتشر شدند.

این فعالان توییتر تصاویر یاد شده را دلیل روشنی بر حضور جدی و آشکار داعش در جنوب لیبی و خطری دانستند که استمرار حضور این گروه تروریستی و خلأ امنیتی موجود در منطقه ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر داعشی عامل حمله تروریستی لیبی در توییتر جنجالی شد

انتشار تصاویر داعشی عامل حمله تروریستی لیبی در توییتر جنجالی شد