مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-13دانش

دعوت دانشگاه آزادی ها از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400


رییس، معاونان و روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 تأکید کردند.

- به نقل از دانشگاه آزاد، در پایان چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، بیانیه شورای دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد.

در این بیانیه که به امضای دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و رؤسای استان ها رسید، آمده است: بسمه تعالی یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلی أَلّا تَعدِلُوا اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوی وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ ای کسانی که ایمان آوردید برای خدا به پا خیزید و گواه برای عدالت باشید و بدی دیگران سبب نشود که از عدالت خارج شوید، عدالت در پیش گیرید که به تقوی نزدیک تر است و تقوی داشته باشید، همانا خدا به آنچه می کنید، آگاه است.

اکنون که در آستانه تحول شگرف ایران اسلامی و پیچ بزرگ تاریخی هستیم و قلم سرنوشت به دست مردان مرد افتاده است تا خون شهدای انقلاب و سردار دل ها نظام جهانی را متحول کند؛ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو مؤثری در پرچمداری فرهنگ و دانش و مرجع نوین نخبگان علمی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دانشگاه آزادی ها از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400

دعوت دانشگاه آزادی ها از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400