مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13اجتماعي

مماشاتی در سازمان حفاظت محیط زیست وجود ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به انتقادهای صورت گرفته از جابه جا کردن 50 نفر از کارکنانش در مدت مدیریتش عنوان کرد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با هیچ کس تعارف ندارد و بنده نیز به فردی که سیاست های سازمان را نمی تواند اجرا و منافع شخصی .

- ایسنا/کرمان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به انتقادهای صورت گرفته از جابه جا کردن 50 نفر از کارکنانش در مدت مدیریتش عنوان کرد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با هیچ کس تعارف ندارد و بنده نیز به فردی که سیاست های سازمان را نمی تواند اجرا و منافع شخصی خود را به منافع سیستم ترجیح دهد، رحم نمی کنم و جابه جایش می کنم.

مرجان شاکری ظهر امروز 23 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حال محیط زیست خوب نیست و نیازمند توجه بیشتری است.

وی با اشاره به تنوع اقلیمی، گونه های حیات وحش و معدنی در استان کرمان اظهار کرد: محیط زیست در استان کرمان مخاطرات و جذابیت های خاصی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از کمبود نیرو در این سازمان سخن گفت و افزود: در کارهای اجرایی حتما اقتدار نیاز است و پذیرفتن مسئولیت در زمان بحران، شجاعت می خواهد.

وی از رشد بیش از 70 درصدی هزینه ای سازمان حفاظت محیط زیست در سال جاری خبر داد و در ادامه از مشکلات و خطراتی که کارکنان این سازمان با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مماشاتی در سازمان حفاظت محیط زیست وجود ندارد

مماشاتی در سازمان حفاظت محیط زیست وجود ندارد