مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13دانش

لزوم استفاده از ظرفیت­ های اتاق ­های فکر در دانشگاه­ های علوم پزشکی


در نشست بررسی ظرفیت و نقش اتاق های فکر در دانشگاه های علوم پزشکی بر لزوم استفاده از ظرفیت­ های اتاق ­های فکر در دانشگاه­ های علوم پزشکی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا خرم خورشید، مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، کارگزاری دانش را یکی از کارکردهای کانون­ های تفکر دانست و گفت: یکی از کارکردهای اصلی کانون های تفکر، کارگزاری یا واسطه گری دانش است که اشاره به چهره های انسانی در پی پدیده انتقال دانش دارد.

این منابع انسانی که الزاما جزو محققان و استفاده کنندگان از پژوهش نیستند، ارتباط بین محققان و تصمیم گیران را برقرار کرده و تعامل بین این دو گروه را آسان می کنند تا بتوانند اهداف و فرهنگ کاری یکدیگر را بهتر درک کرده و بر فعالیت یکدیگر اثر گذاشته و شواهد حاصله از تحقیق را استفاده کنند.

وی افزود: انتظار می رود تاسیس و فعالیت کانون های تفکر در دانشگاه های علوم پزشکی بستر مناسبی برای شناخت دقیق مسائل و تصمیم گیری مبتنی بر شواهد برای حل مسائل با جلب مشارکت ذینفعان مختلف و صاحب نظران مرتبط فراهم کنند.

دکتر سمیه نوری حکمت، رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه اتاق های فکر در دو نقش ارائه توصیه­ های سیاستی یا تولید علم و حمایت طلبی یا توجیه علمی تعریف می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت­ های اتاق ­های فکر در دانشگاه­ های علوم پزشکی

لزوم استفاده از ظرفیت­ های اتاق ­های فکر در دانشگاه­ های علوم پزشکی