مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-13پزشكي

پزشک خانواده تنها راه توزیع عادلانه خدمات سلامت است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری لزوم رفع چالش ها و مشکلات موجود بر سرراه فعالیت مجامع خیرین تامین سلامت، تنها راه توزیع عادلانه خدمات سلامت را پزشک خانواده و سیستم ارجاع دانست.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری لزوم رفع چالش ها و مشکلات موجود بر سرراه فعالیت مجامع خیرین تامین سلامت، تنها راه توزیع عادلانه خدمات سلامت را پزشک خانواده و سیستم ارجاع دانست.

حسینعلی شهریاری یکشنبه 23 خرداد در جمع اعضای مجمع خیرین تامین سلامت فارس، کمک های خیرین در بحران کروناویروس را بسیار درخشان ارزیابی کرد و ضمن بیان اینکه در حال حاضر در 56 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور مجمع خیرین وجود دارد، گفت: بیش از 300 شعبه شورای خیرین تامین سلامت در کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، شهریاری با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات خیرین، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نباید از ظرفیت های خیرین غافل بود و مسوولان باید با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مصوب کشور، قانون را به طور صحیح و دقیق اجرا کنند.

وی با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات مجامع خیرین و رفع چالش های پیش روی خیرین برای افزایش همکاری ها اظهار کرد: تنها راه عدالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک خانواده تنها راه توزیع عادلانه خدمات سلامت است

پزشک خانواده تنها راه توزیع عادلانه خدمات سلامت است