مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-13بين الملل

آکار: جهان نباید قربانیان عملیات های حفتر در لیبی را فراموش کند


وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر اینکه کشورش به اقدامات لازم برای برقراری وحدت و امنیت در لیبی ادامه خواهد داد، گفت: جهان نباید قربانیان عملیات های حفتر در لیبی را فراموش کند.

- وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر اینکه کشورش به اقدامات لازم برای برقراری وحدت و امنیت در لیبی ادامه خواهد داد، گفت: جهان نباید قربانیان عملیات های حفتر در لیبی را فراموش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه پس از دیدار با محمد علی الحداد، رییس ستاد کل ارتش لیبی و عبد الباسط مروان، فرمانده منطقه طرابلس در سخنرانی که در مقر فرماندهی نیروهای این کشور در خاک لیبی داشت، تاکید کرد: گورهای دسته جمعی (به جا مانده از عملیات های) شبه نظامیان حفتر و صدها تنی که در اثر انفجارها در لیبی جان خود را از دست داده و یا نقص عضو شدند، نباید فراموش شوند.

آکار با تاکید بر روابط دوستانه ای که سال ها است میان ترکیه و لیبی برقرار است، اظهار کرد: ترکیه برای مردم لیبی به منزله وطن و لیبی نیز برای مردم ترکیه به منزله میهن است.

همچنین وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد: ترکیه به اقدامات لازم برای برقراری وحدت و امنیت در لیبی ادامه خواهد داد، بنابراین دلیل حضور ما در اینجا باید به خوبی درک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکار: جهان نباید قربانیان عملیات های حفتر در لیبی را فراموش کند

آکار: جهان نباید قربانیان عملیات های حفتر در لیبی را فراموش کند