مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-13بين الملل

نفتالی بنت؛ از مخالفان اصلی راه حل 2 دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قرار است امروز (یک شنبه 13 ژوئن)، با رأی کنست [پارلمان]رژیم صهیونیستی، کابینه جدیدی در این رژیم تشکیل شود و به حکومت دوازده ساله بنیامین نتانیاهو با وجود تمام تقلاهایش برای ماندن در قدرت، - بررسی سیاست های سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی، نشان می دهد که دولت ائتلافی بنت و لاپید، مانند دولت نتانیاهو یک دولت راست گرای افراطی و آپارتاید است و سران آن اعتقادی به تشکیل کشور مستقل فلسطینی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قرار است امروز (یک شنبه 13 ژوئن)، با رأی کنست [پارلمان]رژیم صهیونیستی، کابینه جدیدی در این رژیم تشکیل شود و به حکومت دوازده ساله بنیامین نتانیاهو با وجود تمام تقلاهایش برای ماندن در قدرت، پایان داده شود و اگر اتفاق غیرمنتظره ای روی ندهد، این اتفاق روی خواهد داد.

مخالفان نتانیاهو تشکیل کابینه جدید را با اکثریت شکننده با 61 کرسی از 120 کرسی کنست را سازماندهی کرده اند و این بدان معناست که در صورتی که یکی از نمایندگان حمایت خود از کابینه جدید را بردارد، امید ها برای پایان دادن به دوران نتانیاهو ویران می شود.

اما به اعتقاد ناظران سیاسی، تشکیل یا عدم تشکیل این دولت جدید یک مسأله کاملا مربوط به امور صهیونیست هاست و حذف نتانیاهو از قدرت، سودی برای قضیه فلسطین ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفتالی بنت؛ از مخالفان اصلی راه حل 2 دولتی

نفتالی بنت؛ از مخالفان اصلی راه حل 2 دولتی