مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-13بين الملل

درخواست وزیر خارجه بلاروس از نمایندگان اتحادیه اروپا


وزیر خارجه بلاروس از نمایندگان اتحادیه اروپا در کشورش خواست تا از دادن اولتیماتوم اجتناب کرده و در رایزنی برای مشکلات موجود، دیپلماتیک تر رفتار کنند.

- وزیر خارجه بلاروس از نمایندگان اتحادیه اروپا در کشورش خواست تا از دادن اولتیماتوم اجتناب کرده و در رایزنی برای مشکلات موجود، دیپلماتیک تر رفتار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اخیرا، هیات اتحادیه اروپا در مینسک و سفارت کشورهای عضو در پایتخت بلاروس در بیانیه ای اعلام کردند که افزایش بحران در بلاروس را رصد می کنند و از دولت این کشور خواستند تا چهره های اپوزیسیون را که بابت اعتراضات در بلاروس دستگیر شده و در بازداشت هستند، آزاد کنند.

ولادیمیر ماکی، وزیر خارجه بلاروس گفت: بابت خواندن این اطلاعیه از سوی سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای غربی شگفت زده شدم.

این یک بیانیه یک طرف سیاسی و بر اساس اولتیماتوم هاست.

وی همچنین در جریان دیدارش با سفرا و نمایندگان سازمان های بین المللی حاضر در بلاروس به این مساله نیز اشاره کرد که آنها باید مانند دیپلمات ها و نه سیاستمداران رفتار کنند.

وزیر خارجه بلاروس همچنین تاکید کرد: ما باید درباره مشکلات موجود بین بلاروس و کشورها، دورنمای روابط و راه هایی برای حل مشکلات صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر خارجه بلاروس از نمایندگان اتحادیه اروپا

درخواست وزیر خارجه بلاروس از نمایندگان اتحادیه اروپا