مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-13اجتماعي

امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه حدود 50 درصد از پرسنل محیط زیست استان تهران تحت عنوان محیط بان مشغول خدمت هستند، اظهار کرد: - متاسفانه امکانات محدودی در حوزه محیط بانی داریم و از تجهیزات به روز دنیا برای حفاظت از مناطق بی بهره ایم بنابراین باید برای بهتر کردن وضعیت محیط بانان تلاش بیشتری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست پیش از ظهر امروز سعید محمودی و عبدالرضا چراغعلی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران - در پاسگاه محیط بانی کن و سولقان حضور یافتند.

محمودی در خصوص ضرورت احداث پاسگاه محیط بانی کن و سولقان در این منطقه گفت: این پاسگاه در موقعیتی از منطقه قرار دارد که به لحاظ تعرض به اراضی و شکار بسیار حائز اهمیت است و نبود این پاسگاه خلایی را در زمینه حفاظت از منطقه ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در تهران به دلیل وجود آلودگی ها و موضوعات مختلف محیط زیست شهری، کمتر به محیط زیست طبیعی پرداخته شده است، گفت: جمعیت های فراوانی از حیات وحش در مناطق تحت مدیریت استان تهران وجود دارد و خوشبختانه این استان از لحاظ محیط زیست طبیعی و مناطق حفاظت شده از استان های خوب کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران

امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران