مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-13سياسي

رایزنی ها در وین در جریان است


از روز گذشته و بعد از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام، چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطوح مختلف در وین برگزار و جلسات به صورت فشرده و مستمر ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 از دیروز (شنبه) 22 خرداد ماه در گرندهتل شهر وین آغاز و پس از این نشست که به منظور هماهنگی های اولیه پیش از رایزنی ها برگزار شده بود، بلافاصله دور ششم مذاکرات به منظور احیای برجام آغاز شد.

بر همین اساس، از روز گذشته چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان و مدیران سیاسی و کارشناسی با هیأت های مختلف برگزار و جلسات به صورت فشرده و مستمر ادامه دارد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین دیروز (شنبه) در پایان دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام عنوان کرد: امروز ششمین دور مذاکرات با یک جلسه کمیسیون مشترک شروع شد و تصمیم بر این گرفته شد که به کار سرعت بیشتری داده شود و مذاکراتی که کماکان مورد اختلاف است را در جلسات متعدد کارشناسی و سیاسی مورد بحث قرار دهیم و راه حل های لازم برای آنها پیدا شود.

با وضعیت پیچیده ای مواجه هستیم به این دلیل که هم بازگشت آمریکا به برجام یکسری مسائل فنی، حقوقی و سیاسی دارد و هم راستی آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ها در وین در جریان است

رایزنی ها در وین در جریان است